سنتز سیستم آلی جدید با استفاده از واکنش 4،2- دی نیترو فنیل هیدرازین با استرهای استیلینی در مجاورت تری فنیل فسفین

پایان نامه
چکیده

در این پژوهش روشی برای سنتز دی آلکیل3- (تری فنیل فسانیلیدن)-2- (2،4- نیترو فنیل هیدرازینو) سوکسینات در واکنش با دی آلکیل استیلن دی کربوکسیلات و 2،4- نیترو فنیل هیدرازین در مجاورت تری فنیل فسفین ارئه می شود.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

سنتز سیستم آلی جدید با استفاده از واکنش بنزهیدرازید با استرهای استیلینی در مجاورت تری فنیل فسفین

در این تحقیق روشی برای سنتز آلکیل -6-هیدروکسی -3- فنیل-4- پیریدازین بااستفاده از واکنش بنزهیدازید با استرهای استیلنی در مجاورت تری فنیل فسفین، ارائه می شود.نکته قابل توجه نقش کاتالیزوری تری فنیل فسفین می باشد.

سنتز سیستم های جدید آلی با استفاده از واکنش دی فنیل اسنو نیتریل با استرهای استیلنی در مجاورت تری فنیل فسفین

در این تحقیق روشی برای سنتز پیریمیدین¬های پر استخلاف با استفاده از واکنش دی فنیل استو نیتریل با دی الکیل استیلن دی کربوکسیلات درحضور تری فنیل فسفین ارائه گردید. همانطور که مشاهده شد محصول واکنش با راندمان نسبتا بالایی و بدون نیاز به استفاده از ستون کروماتوگرافی استخراج شد

15 صفحه اول

واکنش دی اتیل-1و2-هیدرازین دی کربوکسیلات با استرهای فعال استیلنی در حضور تری فنیل فسفین

در این تحقیق ایلیدهای فسفر جدیدی با استفاده از واکنش یک مرحله ای تری فنیل فسفین، دی آلکیل استیلن دی کربوکسیلات و ترکیباتی نظیر دی اتیل- 1-2- هیدرازین دی کربوکسیلات و 5،5- دی فنیل ایمیدازولیدین-4،2- دی ان سنتز شده اند.

سنتز سیستم های جدید آلی با استفاده از واکنش آلدهیدهای آروماتیک استخلاف شده با استر استیلینی در مجاورت تری فنیل فسفین

دراین پژوهش امکان سنتزمشتقات دی متیل2- بنزوئیل فومارت با استفاده از واکنش آلدهیدهای آروماتیک استخلاف شده بایک استر استیلنی در مجاورت تری فنیل فسفین مورد بررسی قرار گرفته است . واکنش بین تری فنیل فسفین،دی متیل استیلن دی کربوکسیلات و آلدهیدهای آروماتیک در حلال دی کلرومتان یا تتراهیدروفوران خشک، تحت دمای اتاق انجام شد. سایر مشتقات جدید دی متیل 2- فنیل- بوتا-2- ان دی او آت در شرایط مشابه سنتز شدند.

15 صفحه اول

سنتز سیستم های جدید آلی با استفاده از واکنش 3-(2،4- دی نیتروفنیل)-2،4- پنتا دی ا’ن با استر های استیلنی در مجاورت تری فنیل فسفین

در این تحقیق روشی برای سنتز اولفین های پر استخلاف با استفاده از واکنش 3-(2،4- دی نیتروفنیل)-2،4-پنتان دی ا’ن با استر های استیلنی در مجاورت تری فنیل فسفین، ارائه می شود. نکته قابل توجه در این واکنش نقش کاتالیزوری تری فنیل فسفین می باشد.

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود - دانشکده علوم پایه

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023